به گزارش پایگاه خبری مسپرس، شاگردان قاسم شهبا در تیم فوتبال مس شهربابک در هفته سیویکم رقابتهای لیگ دستهاول، در دیداری حساس و خانگی با تکگل دقایق پایانی محمدحسین باصری موفق شدند نیروی زمینی تهران را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و برای نخستینبار در تاریخ این باشگاه، جواز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را بهدست آورند.
مس شهربابک تا پایان هفته سیویکم با ثبت ۱۷ پیروزی، ۱۰ تساوی و تنها ۴ شکست، عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشت و با اقتدار صعود خود را قطعی کرد.
پایگاه خبری مسپرس این موفقیت بزرگ را به دستاندرکاران باشگاه مس شهربابک، مردم شریف و ورزشدوست شهربابک، خانواده بزرگ صنعت مس، کارکنان و کارگران پرتلاش شرکت و همچنین همه فوتبالدوستان استان کرمان تبریک میگوید و برای این تیم در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

