۰
پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌مناسبت صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ابراز امیدواری کرد، صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر سرآغاز موفقیت‌های بزرگ‌تر و زمینه‌ساز گسترش نشاط اجتماعی، شکوفایی استعدادهای جوان و اعتلای ورزش کشور و استان کرمان باشد.

به گزارش پایگاه خبری مس‌پرس، در پیام دکتر سیدمصطفی فیض به‌مناسبت صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر آمده است:

در ایام محرّم حسینی که فرهنگ ایثار و استقامت بیش از هر زمان دیگری در جامعه جاری است، موفقیت‌هایی که با تکیه بر تلاش جمعی، ایمان به توانمندی‌ها و روحیه هم‌بستگی به‌دست می‌آیند، جلوه‌ای مضاعف می‌یابند. صعود شایسته تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال کشور نیز نمادی از همین روحیه و ثمره سرمایه‌گذاری هدفمند در توسعه ورزش و پرورش استعدادهای جوان در مناطق محل فعالیت شرکت ملی صنایع مس ایران است.

برای این موفقیت ارزشمند، از خانواده بزرگ باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک، بازیکنان و کادر فنی قدردانی می‌کنم و به مردم شریف شهربابک و هواداران تیم و کارکنان پرتلاش شرکت ملی صنایع مس ایران خداقوت می‌گویم.

امیدوارم این دستاورد، سرآغاز موفقیت‌های بزرگ‌تر و زمینه‌ساز گسترش نشاط اجتماعی، شکوفایی استعدادهای جوان و اعتلای ورزش کشور و استان کرمان باشد.

سیدمصطفی فیض
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

۷ تیرماه ۱۴۰۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha